چند مدل از بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا

به این مقاله امتیاز بدین

حتما تا به حال به این موضوع توجه کردین که صدای خوب چقدر در گوش دادن یا یادگیری یک مطلب مهم است. بهترین مدل میکروفون ها فضای زیادی را برای ضبط کردن پوشش می دهند. خواه به دنبال ضبط سازها ، ولوگ ها یا صداگذاری ها باشید ، میکروفونی متناسب با کار و استفاده شما وجود خواهد داشت. خوب از کجا بدانیم یه میکروفن خوب چه ویژگی هایی دارد؟
ما می توانیم در این مقاله بهترین میکروفون ها را برای ضبط کاری که می خواهید انجام دهید و در حال حاضر به راحتی بتوانید خریداری کنید ، معرفی کنیم.

در اصل ، شما به یک میکروفون ضبط کننده نیاز دارید که بتواند یک سیگنال صوتی با کیفیت را ضبط کند – این برای هر سازنده یا نوازنده ضبط اصلی است. اما همه میکروفن ها یکسان ایجاد نمی شوند ، همانطور که در اینجا توضیح می دهیم. همچنین سرمایه گذاری روی بهترین میکروفون که بودجه شما اجازه می دهد بسیار سودآور است. با این وجود ، می توان یک گزینه خوب و با قیمت مناسب پیدا کرد.

در این مقاله ما سعی کردیم بهترین میکروفون ها را به شما معرفی کنیم، ما تفاوت های کلیدی را که هنگام انتخاب بین میکروفن های ضبط مختلف موجود باید به آنها توجه کنید ، توضیح می دهیم و ما قصد داریم به شما یک ایده واضح بدهم که کدام میکروفن برای کدام برنامه مناسب تر است. میکروفون هایی که انتخاب کرده ایم در بودجه ها و سطوح مختلف توانایی قرار دارند و ما خوشبختانه از هر میکروفونی در این لیست در ضبط های خود استفاده می کنیم؛ در واقع شما می‌توانید هر میکروفونی که دوست دارید را خریداری کنید.

الگوهای مختلف صوتی به چه معناست؟

برخی از میکروفون های موجود در این لیست گزینه های متفاوتی را برای الگوهای صوتی ارائه می دهند: دو طرفه ، قلبی ، همه طرفه و استریو. دیگران فقط کاردیوئید ارائه می دهند. در اینجا توضیح مختصری از هر الگو وجود دارد تا به شما کمک کند از کدام یک استفاده کنید:

Cardioid:

این الگو صدا را از یک جهت دریافت می کند. این برای یک منبع واحد که مستقیماً با میکروفون صحبت می کند ، مانند جلسات یا ضبط صدا ، ایده آل است.

دو طرفه:

الگو صدا را فقط از دو جهت دریافت می کند. این برای دو بلندگو که مستقیماً روبروی هم نشسته اند ایده آل است.

همه جانبه:

این الگو صدا را از سراسر میکروفون می گیرد. این برای گروه کاملی از افرادی که میکروفون را احاطه کرده اند ایده آل است.

استریو:

این الگو صدا را در جلوی میکروفون و همچنین در طرفین پخش می کند. این برای یک گروه موسیقی یا گروهی از بلندگوها که در یک جهت قرار دارند ایده آل است.

چگونه بهترین میکروفون را برای خود انتخاب کنیم؟

بهترین میکروفون تقریباً به هدف و نوع استفاده شما از آن میکروفون بستگی دارد. این لیست به طور کلی مختصری از میکروفن های چند منظوره ، میکروفون پادکست ، میکروفون های موسیقی و غیره را ارائه می دهد. در اصل ، تعیین کنید که بیشتر برای چه چیزی به میکروفون نیاز دارید ، سپس مناسب آن را برای نیازهای خود بیابید. مانند بسیاری از ابزارهای دیگر ، میکروفن های ارزان تر عمومیت بیشتری دارند ، در حالی که میکروفون های گران تر تخصصی تر هستند. این بدان معنا نیست که میکروفون های ارزان قیمت ذاتاً بدتر هستند. اما اگر کیفیت نیمه حرفه ای می خواهید ، باید قیمت های نیمه حرفه ای بپردازید.

اگر بخواهیم با یک مثال برای شما توضیح دهیم؛آیا تا به حال یک فیلم ضعیف را تماشا کرده اید و از خود پرسیده اید که “این فیلم چگونه پرطرفدار شده است؟” فیلمبرداری ممکن است متوسط باشد ، داستان مشتق اما – صدا! کیفیت طراحی صدا ممکن است دلیلی باشد که فیلم روی صفحه نمایش آن قرار گرفته است. با کمال تعجب ، بسیاری از برنامه نویسان جشنواره فیلم کیفیت صدا را به عنوان عنصری که بیشترین اهمیت را در هنگام مشاهده آثار دارند ، ارزیابی می کنند. در واقع صدا در سینما می تواند بسیار فریبنده باشد. داشتن بهترین میکروفون ممکن یک عنصر مهم در دستیابی به صدای خوب است.

تکنیک هایی که بسیاری از فیلم ها از آن استفاده می کنند-مانند ویرایش صدا ، ADR (جایگزینی دیالوگ خودکار ، همچنین به عنوان دوبله یا حلقه شناخته می شود) ، ریمیکس و شیرین سازی صدا-در مراحل پس از تولید رخ می دهد و می تواند بسیار وقت گیر و همچنین گران باشد.

از آنجا که صدا نقش مهمی در درک مخاطب دارد ، مهم است که صدا را به درستی صدا کنید. این بدان معناست که شما برای کار به میکروفون مناسب نیاز دارید. در اینجا بهترین میکروفون ها برای تولید ویدئو در چندین دسته انتخاب شده است. در پایان لیست ، ما مهمترین عواملی را که هنگام خرید میکروفن بعدی خود باید در نظر بگیرید ، بررسی می کنیم.

بهترین میکروفون برای تولید محتوا | Boya M1

حالا چرا میکروفن بویا بهترین است؟! میتوان گفت میکروفون بویا M1 واقعاً برای شروع کار تولید محتوای ویدیویی، هم مناسب و هم به‌صرفه است.

همچنین شما می‌توانید از میکروفون BY M1، برای ساخت محتوای ویدیویی برای اینستاگرام، تولید پادکست، برگزاری جلسات آنلاین و یا وبینار هم استفاده کنید. یعنی این میکروفون‌ها انقدر به درد بخور هستند که در هر کاری می‌شود از آن‌ها استفاده کرد! این میکروفون با گیره پشتی خود، به راحتی روی یقه لباس متصل می‌شود. سیم 6 متری آن به شما اجازه می‌دهد تا در فاصله‌ای مناسب به نسبت دوربین یا هر گیرنده دیگری قرار بگیرید. قسمت کنترلی آن هم به قسمت میکروفون یقه‌ای نزدیک‌تر است که آن را برای تولید محتواهای اینستاگرامی یا یوتیوبی مناسب می‌کند.

+Rode smartLav

برند معروف دیگری که میکروفون یقه‌ای باسیم خوبی روانه بازار کرده، برند رود است. میکروفون Rode smartLav+ Lavalier Condenser برای اتصال به انواع گوشی و دوربین‌های حرفه‌ای طراحی شده است. ترکیب آن با اپلیکیشن Rode Rec ضبط صدا را برای شما باکیفیت و آسان می‌کند.

BOYA BY-MM1

میکروفون شاتگان BOYA BY-MM1 Shotgun به راحتی روی دوربین یا حتی گوشی وصل می‌شود. یک سیم‌پیچ کوچک و پایه نگه‌دارنده برای گوشی دارد. گیره منعطف آن، لرزشگیر بسیار عالی برای ضبط صدا در حین حرکت است.

کلام آخر

ما در این مطلب چند مدل از برترین میکروفون های کوچک و قابل حمل را معرفی کردیم باز با به این نکته توجه کنید که برای خرید این برند حتما قبلش به سایت بویا سر بزنید و با مدل های آن آشنا شوید؛ چون اخیراً مدل‌های عجیب و غریبی در بازار می‌بینیم که می‌خواهند آن‌ها را به اسم میکروفون Boya M1 به ما بفروشند.

خبرنامه وب خاص

با ثبت نام در خبرنامه وب خاص جدید ترین مقالات را در ایمیلتان دریافت کنید

مقالات مرتبط

WEBKHAS Professional Team

Provides the most up-to-date digital marketing services to customers

تیم حـرفه ای وب خاص

به روز ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ را به مشتریان ارائه می دهد.

بهینه سازی وب سایت
SEO

با کلمات کلیدی تاثیر گذار وب سایت شما را به صفحه اول گوگل می آوریم.

تبلیغات در گوگل
Ads on Google

در سریع ترین زمان با مناسب ترین قیمت و در کلمات دلخواه به صدر نتایج گوگل خواهید آمد.

تبلیغات شبکه اجتماعی
Advertising Social Media

تبلیغات موثر در اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین و سایر شبکه های اجتماعی.

تبلیغات کلیکی
Click Advertising

انتشار محصول و برند شما در معتبر ترین سایت های ایرانی به صورت کاملا هدفمند.

تولید محتوا و مقاله
Article Production

تولید محتوا و مقاله وب سایت و شبکه های اجتماعی برای معرفی بیشتر برند و محصول شما.

دایرکتوری مشاغل
Business Directory

ثبت نام، انتشار محتوای برند یا محصول شما در دایرکتوری ها و سایت های تبلیغاتی.

رپورتاژ آگهی
Reportage

انتشار محتوای شما در وب سایت های بزرگ و معروف ایرانی همراه با لینک مستقیم و عکس.

ایمیل مارکتینگ
Email Marketing

ارسال ایمیل تبلیغاتی و خبر نامه به ایمیل های هدفمند و لیست ایمیل شما.