روش های مهم نحوه تبلیغات در اینستاگرام

5/5 - (1 امتیاز)

ایجاد تبلیغات موفقیت آمیز اینستاگرام کار خیلی سختی نیست ، زیرا کاربران از قبل آماده خرید در این سیستم عامل هستند – به ویژه با افزایش پست های “قابل خرید”.
در اولین قدم باید بدانیم که تبلیغات در اینستاگرام برای چیست؟ و آیا تأثیری در روند پیشرفت پیج ما دارد؟

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرامی یک روش برای بیشتر دیده شدن و رشد کسب و کار شما یا همان پیج کاری برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و هدفمند است. در حالی که دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است یک فرد تجاری یا شخصی تصمیم به تبلیغ بگیرد ، تبلیغات اینستاگرام اغلب برای رشد قرار گرفتن در معرض نام تجاری ، بازدید از وب سایت ، تولید آگهی های جدید استفاده شود.
بسیاری از پیج‌های میلیونی که در اینستاگرام می‌بینید هم با همین روش، رشد کرده‌اند. در ادامه مقاله راه تبلیغات در اینستاگرام را برایتان روشن می‌کنیم که دیگر نیازی به آزمون و خطا نداشته باشید.

می توانید به صورت طبیعی در اینستاگرام رشد کنید؛ فقط باید صبور باشید و محتوای جذاب تولید کنید. این روش کمی طول می‌کشد، اما شدنی است.
Instagram مانند بسیاری از سیستم عامل های تبلیغات اجتماعی دیگر ، به شما امکان کنترل دقیق جنسیت ها ، دامنه های سنی ، مکان ها ، علایق ، رفتارها و موارد دیگر را می دهد. شما حتی می توانید مخاطبان سفارشی یا ظاهری را هدف قرار دهید ، بنابراین فقط در لیست هدایت مستقیم خود یا کسانی که آرایش مشابهی دارند تبلیغات نشان می دهید.

تبلیغات در اینستاگرام به 3 روش می تواند انجام شود:

استفاده از سرویس Instagram Ads

این روش چندان برای کاربران ایرانی کارآمد نیست؛ زیرا یک سیستم برای اجرای تبلیغات هدفمند است، یعنی می‌توانید مخاطب را با توجه به علایقی که دارد هدف قرار دهید و تبلیغ خود را به او نشان دهید. اما در ایران کار نمی کند و اصلاً تبلیغات را به درستی به ایرانی‌ها نشان نمی‌دهد. جدا از آن، پرداخت آن هم به دلار است که دردسرهای خودش را دارد.

تبلیغات اینفلوئنسری یا همان اینفلوئنسر مارکتینگ

به طور خلاصه، تبلیغات اینفلوئنسری، یعنی از بلاگرهای پرطرفدار و تأثیرگذارِ اینستاگرام بخواهیم که برند/پیج/ محصول ما را به فالوورهای خود معرفی کنند.
این روش می تواند مزیت های زیادی داشته باشد، اگر به درستی انجام شود.
افراد زیادی به اعتمادِ ایفلوئنسر محبوبشان، شما را هم دنبال خواهند کرد. اما معمولاً هزینه زیادی دارد و ما پیشنهاد می‌کنیم که برای شروع، از روش آخر استفاده کنید.

تبلیغات در پیج‌های عمومی

پیج‌های عمومی‌تر هم مخاطب‌های خود را دارند و تبلیغات در آن‌ها، اگر درست انجام شود به شدت جواب خواهد داد. شرایط و جزئیات تبلیغ در این پیج‌ها را در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم، اما به طور کلی باید بدانید که هزینه آن‌ها بسیار کمتر از تبلیغات اینفلوئنسری تمام می‌شود و معمولاً پست یا استوری تبلیغی شما در این پیج‌ها، ماکسیمم تا 48 ساعت باقی می‌ماند.

حالا این که کدام یک از این 2 راه‌ بیشتر جواب می‌دهد، کاملاً بستگی به بودجه تبلیغاتی و وضعیت فعلی پیج و کسب‌وکارتان دارد. اما فراموش نکنید که اگر اینفلوئنسر یا پیج درستی را انتخاب نکنیم، ممکن است کل سرمایه تبلیغاتمان را از دست بدهیم. در بخش بعدی باهم بررسی می‌کنیم که معیارهای یک پیج خوب برای تبلیغ چه مواردی است.

هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟

هزینه تبلیغات اینستاگرام تحت تأثیر عوامل زیادی قرار دارد – از مخاطبان گرفته تا بازخورد تبلیغات.” “موارد زیادی برای درک نحوه تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد.”
برای اینکه تبلیغات شما بازدهی داشته باشد باید چندین موضوع رو مشخص کنید، اول اینکه محتوای پیج شما برای مخاطبتان جالب و تأثیرگذار باشد؛ استفاده از عکس یا فیلم های با کیفیت و کپشن های مناسب
که مخاطب جذب شود. برای رسیدن به این موضوع باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

آگاهی از برند(Brand Awareness)

با این هدف می توانید به افزایش آگاهی برای برند خود کمک کنید. تبلیغات اینستاگرامی شما به افرادی نشان داده می شود که تمایل بیشتری به آن دارند.

رسیدن (Reach)

تعداد افرادی که تبلیغات شما را مشاهده می کنند و هر چند وقت یکبار افزایش دهید. برخلاف هدف آگاهی از برند ، همه افرادی که این تبلیغات را می بینند لزوماً به آنها علاقه مند نخواهند شد.

ترافیک (Traffic)

افراد را به وب سایت یا برنامه خود بفرستید. می توانید نصب وب سایت ، پیام رسان یا برنامه را به عنوان مقصد انتخاب کنید.

Engagement

این نوع آگهی به شما امکان می دهد نوع تعامل خود را در صفحه خود انتخاب کنید: ارسال نامزدی ، پاسخ های رویداد ، پسندیدن صفحه یا ادعاهای پیشنهادی.

نصب برنامه

با این کار می توانید افراد را برای بارگیری مستقیماً به صفحه برنامه خود بفرستید.

بازدیدهای ویدیویی

افراد بیشتری می توانند فیلم های شما را ببینند.

Lead Generation

شما می توانید برای جمع آوری اطلاعات مربوط به لیدهای احتمالی ، تبلیغات اینستاگرام نسل سرب ایجاد کنید.

تبدیل (Conversion)


با این هدف ، می توانید افراد را وادار کنید تا در وب سایت یا برنامه خود اقدامی انجام دهند.

6 نوع قالب تبلیغاتی اینستاگرام

اکنون که اهداف خود را محدود کرده اید ، شش نوع قالب تبلیغ وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اگرچه همه (لزوما) حول تصاویر یا فیلم ها می چرخند ، هر کدام بسته به اهداف نهایی که در بالا مشخص کردیم ، معیارها و مزایای خاصی دارند.

اینستاگرام به دلیل پست های تصویری ساده و در عین حال زیبا ، مشهور شد. تبلیغات تصویری در خبرمایه کاربران ترکیب می شود و دارای یک برچسب کوچک “حمایت شده” در بالای عکس است. می توانید یک تبلیغ عکس منفرد داشته باشید ، یا چند عکس با تبلیغات عکس “نمایش اسلاید” آنها داشته باشید.

وقتی صحبت از تبلیغات ویدیویی می شود ، می توانید از یک کلیپ ویدیویی – حداکثر 60 ثانیه – برای ارسال در اینستاگرام استفاده کنید. مانند تبلیغات عکس ، آنها همچنین می گویند حمایت شده ، اما ممکن است بیشتر از عکس ها باعث جلب توجه کاربران شود.

چهار مورد از این قالب های تبلیغاتی مخصوص خوراک اینستاگرام است ، در حالی که دو مورد برای تبلیغات Instagram Stories است.

در اینجا چهار گزینه برای فیدهای اینستاگرام وجود دارد:
multiple scrollable images or videos
Single Image
Single Video
Slideshow

بعد از تبلیغ باید چه کرد؟

فرق یک فرد حرفه‌ای با کسی که تازه‌کار است، اینجاست.
بعد از تبلیغ اول از همه باید بررسی کنید و ببنید که بازدهی آن تبلیغ برای شما چطور بوده است. یعنی با توجه به هزینه‌ای که کردید، چقدر سود کردید.
سپس دقت کنید که بعد از تبلیغ، وعده‌ای که به مخاطب داده بودید را فراموش نکنید و به تولید محتواهای جذاب ادامه دهید.
همیشه یادتان باشد که اگر سلیقه و علایق مخاطب را فراموش کنید به راحتی او را از دست می‌دهید، چون زدنِ دکمه آنفالو برای او کاری ندارد!
البته در این مقاله هم سعی کردیم مهم‌ترین نکات را به شما یاد بدهیم تا یک دید نسبتاً خوبی به تبلیغات در اینستاگرام، پیدا کنید.

خبرنامه وب خاص

با ثبت نام در خبرنامه وب خاص جدید ترین مقالات را در ایمیلتان دریافت کنید

مقالات مرتبط

WEBKHAS Professional Team

Provides the most up-to-date digital marketing services to customers

تیم حـرفه ای وب خاص

به روز ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ را به مشتریان ارائه می دهد.

بهینه سازی وب سایت
SEO

با کلمات کلیدی تاثیر گذار وب سایت شما را به صفحه اول گوگل می آوریم.

تبلیغات در گوگل
Ads on Google

در سریع ترین زمان با مناسب ترین قیمت و در کلمات دلخواه به صدر نتایج گوگل خواهید آمد.

تبلیغات شبکه اجتماعی
Advertising Social Media

تبلیغات موثر در اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین و سایر شبکه های اجتماعی.

تبلیغات کلیکی
Click Advertising

انتشار محصول و برند شما در معتبر ترین سایت های ایرانی به صورت کاملا هدفمند.

تولید محتوا و مقاله
Article Production

تولید محتوا و مقاله وب سایت و شبکه های اجتماعی برای معرفی بیشتر برند و محصول شما.

دایرکتوری مشاغل
Business Directory

ثبت نام، انتشار محتوای برند یا محصول شما در دایرکتوری ها و سایت های تبلیغاتی.

رپورتاژ آگهی
Reportage

انتشار محتوای شما در وب سایت های بزرگ و معروف ایرانی همراه با لینک مستقیم و عکس.

ایمیل مارکتینگ
Email Marketing

ارسال ایمیل تبلیغاتی و خبر نامه به ایمیل های هدفمند و لیست ایمیل شما.