برترین به روز رسانی های اینستاگرام در سال 2021 که باید بدانید

دانستن تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام، شما را چند پله از رقبایتان جلو می اندازد. استفاده از این قابلیت ها به شما کمک می کند تا تولید محتوای جذاب تری برای افزایش درآمد خود در اینستاگرام داشته باشید. پس برای اطلاع از این قابلیت ها، با ما همراه باشید.

اگر ادمین یک پیج در اینستاگرام هستید اطلاع از آخرین آپدیت اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. به کار بردن ویژگی های جدید اینستاگرام و آپدیت بودن شما می تواند نقش مهمی در جذابیت پیج تان و افزایش فالوور داشته باشد. در ادامه قابلیت های جدید آپدیت اخیر اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم.

1. اینستاگرام گزینه حذف تک عکس ها را از پست های اسلایدی را اضافه کرده است.

قبل از این اگر شما پست اسلایدی عکس میگذاشتید درصورتی که قصد حذف یکی از اسلاید هارو داشتید باید کل پست را حذف میکردید؛ اما با آپدیت جدید این امکان به کاربر داده شده است.

2. Instagram امنیت نوجوان را تشدید می کند

موسری گفت اینستاگرام بیشتر از ضرر مفید است

موسری، یکی از اعضای قدیمی هیئت مدیره فیس بوک که در سال 2018 به عنوان رئیس اینستاگرام انتخاب شد، به این پیام پایبند بود که اینستاگرام نقش مثبتی در زندگی نوجوانان بازی می کند و متا تمام تلاش خود را می کند تا با مردم شفاف باشد. او با توصیف بلومنتال از اینستاگرام به عنوان اعتیادآور مخالفت کرد و گفت تحقیقات افشا شده توسط افشاگر اشتباه تفسیر شده است. او همچنین از کمیته خواست تا نگاه دقیق‌تری به رقبای اینستاگرام یعنی Tik Tok و YouTube داشته باشد و گفت که نوجوانان بیشتری به این پلتفرم‌ها نقل مکان می‌کنند.

موسری به کمیته گفت: «اعتراف می‌کنم که بسیاری در این اتاق نگرانی‌های عمیقی در مورد شرکت ما دارند. “اما من می خواهم به شما اطمینان دهم که هدف ما یکسان است. همه ما می خواهیم نوجوانان در فضای آنلاین ایمن باشند.”

موسری پیشنهادی را برای ایجاد یک نهاد صنعتی ارائه کرده است که برای تعیین بهترین شیوه‌ها برای تأیید سن، اطمینان از تجربیات مناسب سن و ایجاد کنترل‌های مؤثرتر والدین، با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

او در شهادت آماده شده گفت: «این نهاد باید از جامعه مدنی، والدین و نهادهای نظارتی دریافت کند.

3. ویژگی های  Profile Embed, Reel replies, Instagram Playback

به اشتراک گذاشتن عکس‌ها، لایک کردن و نظر دادن به عکس و متن دیگران تنها کارهایی بود که در روزهای اول روی کار آمدن اینستاگرام قادر به انجام آن بودیم. اما اینستاگرام در طی این چند سال مدام به لیست امکانات خود موارد جدیدی را افزوده است. ریلز اینستاگرام یکی از این امکانات جدید است که این مجموعه از آن رونمایی کرده و امکان استفاده از آن را در اختیار کاربران خود گذاشته است.

اینستاگرام در سال گذشته قابلیت ریلز (Reels) را در کشورهای مختلف امتحان کرد. این قابلیت در واقع برای رقابت بیشتر با تیک‌تاک ارائه شده‌است.

این روزها که تیک‌تاک به خاطر روابط تیره و تار سیاسی چین با کشورهای مثل هند و آمریکا در حال از دست دادن کاربرهای خود است، برای اینستاگرام بهترین فرصت بود تا این قابلیت را به صورت عمومی عرضه کند.

این تلاش فیس‌بوک برای رقابت با TikTok است، که هدف آن نیز ایجاد ویدیوهای کوتاه است و به طور ویژه برای نسل Z (افراد 4 تا 24 ساله) بسیار محبوب است.

اما ریلز(Reels) اینستاگرام چیست؟

ریلز (Reels) اینستاگرام، قالب جدیدی از محتوا در این پلتفرم است که به شما امکان می‌دهد تا ویدیوهای 15 ثانیه‌ای را با دیگران در یک فید اختصاصی جدید ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید.

دقیقا مثل تیک‌تاک، ریلز مجموعه‌ای از ابزارهای خلاقانه را برای ایجاد ویدیوهای کوتاه سرگرم کننده و جذاب در اینستاگرام به شما ارائه می‌دهد.

ویدیوهای 15 ثانیه‌ای را ضبط و با صدا، متن، جلوه‌های ویژه و برچسب‌ها ویرایش کنید. سپس آنها را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید.

کاربران اینستاگرام با استفاده از ویژگی «Profile Embed» می‌توانند اطلاعات پروفایل کاربری خود را به یک وب‌سایت اضافه کنند. این قابلیت در حال حاضر تنها در دسترس کاربران آمریکایی قرار دارد ولی به‌زودی سایر کاربران این پلتفرم می‌توانند از ویژگی مذکور استفاده کنند. «آدام موسری» مدیر اینستاگرام با انتشار ویدیویی در توییتر به ویژگی‌های جدید پلتفرم خود اشاره کرد. اولین ویژگی امبد یا اضافه کردن پروفایل یا Profile Embed نام دارد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند پروفایل اینستاگرام خود را در وب‌سایت‌ها اضافه کنند.

موسری در این ویدیو همچنین درباره دو ویژگی جدید دیگر توضیح می‌دهد که اوایل این هفته معرفی شده بودند. ویژگی اول «Reels Visual Replies» نام دارد که امکان پاسخ دادن به کامنت‌ها در قالب ریلز (Reels) را فراهم می‌کند. در واقع در واقع کاربران اینستاگرام وقتی کامنت و نظری روی پست‌های خود دریافت می‌کنند، این امکان برای آنها فراهم می‌شود که بتوانند پاسخ کامنت مربوطه را با ویدیوی کوتاه یا ریلز بدهند.

این ویژگی سال گذشته توسط تیک تاک معرفی شده بود و Pinterest نیز چندین روز پس از معرفی اینستاگرام، امکان پاسخ به نظرات توسط ویدیوها کوتاه را برای کاربران خود فراهم کرده بود.

سومین ویژگی که موسری در ویدیو خود به آن اشاره می‌کند، Playback نام دارد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند ۱۰ استوری از بین استوری‌های محبوب سال جاری خود را انتخاب و یک بار دیگر با دیگران به اشتراک بگذارند تا خاطرات سال جاری میلادی را زنده کنند. این ویژگی جدید هم اکنون به مدت «چندین هفته» در دسترس کاربران قرار دارد.

خبرنامه وب خاص

با ثبت نام در خبرنامه وب خاص جدید ترین مقالات را در ایمیلتان دریافت کنید

مقالات مرتبط

WEBKHAS Professional Team

Provides the most up-to-date digital marketing services to customers

تیم حـرفه ای وب خاص

به روز ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ را به مشتریان ارائه می دهد.

بهینه سازی وب سایت
SEO

با کلمات کلیدی تاثیر گذار وب سایت شما را به صفحه اول گوگل می آوریم.

تبلیغات در گوگل
Ads on Google

در سریع ترین زمان با مناسب ترین قیمت و در کلمات دلخواه به صدر نتایج گوگل خواهید آمد.

تبلیغات شبکه اجتماعی
Advertising Social Media

تبلیغات موثر در اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین و سایر شبکه های اجتماعی.

تبلیغات کلیکی
Click Advertising

انتشار محصول و برند شما در معتبر ترین سایت های ایرانی به صورت کاملا هدفمند.

تولید محتوا و مقاله
Article Production

تولید محتوا و مقاله وب سایت و شبکه های اجتماعی برای معرفی بیشتر برند و محصول شما.

دایرکتوری مشاغل
Business Directory

ثبت نام، انتشار محتوای برند یا محصول شما در دایرکتوری ها و سایت های تبلیغاتی.

رپورتاژ آگهی
Reportage

انتشار محتوای شما در وب سایت های بزرگ و معروف ایرانی همراه با لینک مستقیم و عکس.

ایمیل مارکتینگ
Email Marketing

ارسال ایمیل تبلیغاتی و خبر نامه به ایمیل های هدفمند و لیست ایمیل شما.